poniedziałek, 18 stycznia 2016

Ponczo

Witajcie. Postanowienia noworoczne jak na razie wprowadzone w życie. Jedyne postanowienie, które mi się nie dokońca udaje prowdziać to zdrowa dieta. Stylizacja typowo zimowa. Jasno fioletowe ponczo połączyłam z czarnym płaszczem. Nie chciałam przesadzać z kolorami, wiec do stylizacji wybrałam długi kremowy szal do którego dopasowałam rękawiczki. Skórzane buty połączyłam ze skórzaną torbą, która jest idealna na zimę. 












Płaszcz-Buty-Spodnie-H&M
Torba-Stradivarius
Ponczo-Szal-SH
Rękawiczki-Clarie's
 
 

18 komentarzy:

Patricia Saladin pisze...

So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
xoxo
Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

Natalia Krzyszkowska pisze...

Wow świetny blog, naprawde mi się podoba, będę tu wpadać częściej :* oczywiście obserwuje i zapraszam do mnie, jeśli mój blog też ci się spodoba to zaobserwuj :* http://mysterious-natalia.blogspot.com

Paulina Bąk pisze...

świetne ponczo
slodkieslodkieczary.blogspot.com

Ayuna- Chan pisze...

bardzo ładna stylizacja :)
pozdrawiam cieplutko myszko :*
ayuna-chan.blogspot.com

Marlena Bargiel pisze...

To ponczo jest genialne, z resztą jak cała stylizacja :)
Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: my----reality.blogspot.com

Żaneta Trębacz pisze...

Fajnie wyglądasz w tym ponczo, ale ja osobiście bym nie ubrała, nie w moim stylu. :)
tzanetat.blogspot.com

Tosia Kania pisze...

Śliczne ponczo! ♥
Dodaje oryginalności całej stylizacji. :)
Pozdrawiam :*
CrazyTusiaBlog

xthy pisze...

Śliczne włosy ;)
http://xthy.blogspot.com/

WorldCharlotte pisze...

Bardzo ciekaw poncho. :)
Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
Pozdrawiam! :)

Yude Mere pisze...

Bardzo ciekawe zestawienie :)

Pozdrawiam ♥,
yudemere

Sara pisze...

Nie mój kolor, ale samo w sobie wygląda super!

U mnie nowy post, zapraszam!
Obserwuję ;)
MÓJ BLOG-KLIIK

Katja pisze...

śliczny płaszczyk :)

Beba Göttel pisze...

Great outfit dolly!
Follow you on gfc,can u follow me back please? :D

BebaGottel
Instagram
Facebook
Bloglovin

innavyblue pisze...

Piękne ponczo, bardzo Ci pasuje i w tej zimowej scenerii prezentuje się bardzo ładnie :)

Ola K. pisze...

To poncho jest cudowne :D
olusiek-blog.blogspot.com- klik!

Sara Flemour pisze...

genialny blog ♥
zapraszam cieplutko do mnie :)
http://flemour.blogspot.com

Magic World pisze...

Śliczne ponczo!:))

Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

Barbara X pisze...

Bardzo ładna stylizacja ;)
Śliczne ponczo !