niedziela, 26 czerwca 2016

Sandals H&M

Witajcie, dziś stylizacja na wiele uroczystości. Elegancką kremową koszulę połączyłam z wzorzystą spódnicą. Nie chciałam przesadzać z kolorami, więc wybrałam czarne buty. Skórzana torba listonoszka i długie kolczyki dodają całej stylizacji ciekawości. Utwór na dziś (klik).






                                                                                   Fot. Monika Weremiuk

                                                                                          Spódnica-Planet
                                                                                          Bluzka-no name
                                                                                          Kolczyki-no name
                                                                                          Buty-H&M
                                                                                          Torba-H&M

9 komentarzy:

Magdeł blog pisze...

Świetnie wyglądasz z tymi butami. Są na teraźniejsze czasy bardzo specyficzne i pewnie dużo ludzi myśli o nich, że to kicz itp. ale podobnie jak ja wybierasz to co ci się podoba najbardziej i nie zwracasz uwagi na ludzi ;)
Pozdrawiam :)

Melodylaniella pisze...

Cudowne buty, a w kolczykach się zakochałam! Dodaję do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

dreamsstation pisze...

Wyglądasz cudownie!

W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


KLIK

Dreamer pisze...

Super kolczyki :)
agnieszka-gromek.blogspot.com

Ariel Miron pisze...

Wonderful post, love it! :)

http://www.arielmiron.com/

ka ja pisze...

Bardzo mi się podobają takie długie spódnice i sukienki na innych dziewczynach jednak sama nie mogę się przekonać .

Camesss pisze...

Bardzo przyjemnie się ogląda taki niecodzienny look! Stylizacja zupełnie nie w moim stylu, ale wyglądasz rewelacyjnie!
Ogromnie dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej! Ja z przyjemnością będę tu zaglądać :)
Pozdrawiam ciepło - www.camesss.pl

Stylpasja pisze...

śliczne kolczyki i kolor ust!

michelle pisze...

Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
Christian Louboutin Pumps 12CM Pink Patent Pointed
Christian Louboutin Pumps 12CM Red Patent Pointed
Christian Louboutin Pumps 12CM Yellow Patent Pointed
http://www.clsneakersmall.com