czwartek, 7 lipca 2016

Pleated skirt and hippie style

Witajcie, ostatnio założyłam Lookbook'a na którym stylizacje będą pojawiać się częściej. Dziś przedstawiam wam jedną z nich. Inspirowałam się latami siedemdziesiątymi oraz stylem hippie. Espadryle to hit tego sezonu. W tym roku upolowałam ostatnią parę w Zarze i jestem z nich bardzo zadowolona. Pasują praktycznie do wszystkiego. Tym razem połączyłam je ze skórzaną torbą (shopper bag). Jedną z zasad, których przestrzegam jest łączenie dodatków ze względu na kolor oraz tworzywo. Dzięki tej zasadzie stylizacje nie dają efektu kiczu. Zapraszam was na Lookbooka oraz na moje social media.

SNAPCHAT- alexandraguzdz
INSTAGRAM- (klik)
LOOKBOOK- (klik)
TWITTER- (klik)


Bag - H&M
Shoes -Zara
Top - Primark
Sunglasses - Aldo


24 komentarze:

Magdeł blog pisze...

Świetna ta bluzko-narzutka :P :D
http://magdelblog.blogspot.com/

Carina G. pisze...

You look so cool, I really like your style <3
I'm a new follower, check my blog and if you like maybe you can follow it too <3
xoxo,

www.atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

Bezbłędna Kosmetyka pisze...

Świetna stylizacja! :)

Tijana Momcilovic pisze...

beautiful post :)
happy Friday :)

http://itsmetijana.blogspot.rs/

Laura Hassak pisze...

Stylizacja jest naprawdę super :))

Udanych wakacji!
MÓJ BLOG

Życiowa Sałatka pisze...

Wyglądasz naprawdę świetnie, podoba mi się !

Emmanuelle Pawłowska pisze...

Genialny boho outfit <3 Ten styl bardzo do Ciebie pasuje!

Natalia Krzyszkowska pisze...

Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj. Mogłabyś poklikać w linki pod zdjęciami i w baner? Bardzo mi na tym zależy http://mysterious-natalia.blogspot.com/2016/07/48.html

Maadzik pisze...

Ale masz piękne włosy ♥ Świetny outfit!

Buziaki♥ zyciedlapasji

Agnieszka Agnieszkaa pisze...

świetna stylizacja! :)
agnieszkaa-es.blogspot.com

Ayuna- Chan pisze...

fantastyczna stylizacja, wyglądasz genialnie :)
pozdrawiam cieplutko myszko :*
w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
ayuna-chan.blogspot.com

Olciia99 pisze...

Genialna stylizacja !
Pozdrawiam cieplutko.
stay-possitive.blogspot.com

Anya Dryagina pisze...

Great look!
Would you like to follow each other? Let me know))
www.recklessdiary.ru

Aleksis-Aliss pisze...

Bardzo ładna stylizacja. Wyglądasz świetnie :)
Mój blog
Odwdzięczam się za obserwacje :)

Sycia pisze...

świetna stylizacja :)

dopiero zaczynam,zapraszam :)
sycia.blogspot.com

Karolina pisze...

ojaaaaaaaaaa, dziewczyno, jaki ty masz styl!

Aria. pisze...

Uwielbiam takie stylizacje z frędzlami. :)

Caroline T. pisze...

Beautiful outfit! :)
CAROLINE

Stylpasja pisze...

top wpadł mi w oko :-)
obs. ;-*

Żaneta Trębacz pisze...

Ciekawa stylizacja, a torba jest naprawdę świetna! :)

Aniese. pisze...

Nienawidziłam espadryli, a w tym roku nie wyobrażam sobie, że mogłabym chodzić w innych butach. :D

Mój blog - KLIK

Olciia99 pisze...

fajna stylizacja ! :)
Pozdrawiam cieplutko.
stay-possitive.blogspot.com

Anonim Anonimowy pisze...

Fajny blog! I super stylizacja
Zapraszam też do mnie,
http://xxxanonimxxx.blogspot.com/

michelle pisze...

Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
Christian Louboutin Pumps 12CM Heel White Fish skin
Christian Louboutin Pumps 12CM Leopard Pointed
Christian Louboutin Pumps 12CM Nude Patent Pointed
http://www.clsneakersmall.com