piątek, 18 września 2015

Long sweater

Witajcie,
Dawno mnie tutaj nie było, ponieważ miałam wiele spraw i problemów. Na szczęście już wszystko w porządku. Od teraz mam zamiar dodawać przynajmniej dwa posty w ciągu miesiąca.
Tym razem stylizacja typowa na jesienne wieczory. Długi wełniany sweter połączyłam ze złotym paskiem, który pasuje do elementów skórzanej torby. Z racji tego, że byłam dziś na wycieczce szkolnej założyłam wygodne buty..

Utwór na dziś (klik).






Torba- Caroline Biss| Sweter- F&F| Spodnie- H&M| Buty- Converse| Bluzka- Primark| 

3 komentarze:

  1. Genialna stylizacja, dodawanie systematycznie postów w czasie roku szkolnego jest trudne ale musimy sobie jakoś poradzić. 2 razy w miesiącu to trochę rzadko, może dasz radę trochę więcej?:) Czekam na kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny jest ten sweterek... Zakochałam się w nim i dodatkowo ta torba, wyglądają przepięknie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    http://mintoffashion.blogspot.com/ - blog o modzie, urodzie , zdrowym stylu życia. Dodatkowo pojawią się na nim stylizacje, ciekawe, kreatywne pomysły dotyczące mody oraz recenzje książek.

    OdpowiedzUsuń